Tom Clancy's Jack Ryan
When CIA analyst Jack Ryan stumbles upon a suspicious series of bank transfers his search for answers pulls him from the safety of his desk job and catapults him into a deadly game of cat and mouse throughout Europe and the Middle East, with a rising terrorist figurehead preparing for a massive attack against the US and her allies.
CIA analyst Jack Ryan uncovers a series of suspicious transactions that take him out from behind his desk and into the field to hunt down a powerful new threat to the world.
Jack and Greer decode a new piece of intel that takes them to Paris and one step closer to the elusive Suleiman. Hanin's husband returns home with a renewed fervor for his secretive mission.
Drone pilot Victor struggles with the immense responsibility attached to his job. Jack and Greer join French Intelligence officers. Hanin is forced to make a dangerous decision.
As Jack and Cathy grow closer, Jack's double-life is put to the test. A show of force from Suleiman adds to his ranks and brings him one step closer to his next attack.
After the horrific Paris church attack, Jack and Greer discover a deeper strategy behind Suleiman's actions. Hanin faces new challenges in her quest for freedom.
Jack and Greer use a Turkish criminal to help them track down a high-value target. Cathy investigates an outbreak of a virulent form of Ebola that may point to something more ominous.