The Heart Is A Lonely Hunter
S2 E20: After learning shocking news about Jared, Carter must figure out the truth. Ultimately, Jared's past mistakes come back to haunt everyone at Carter's biggest party to date. Meanwhile, the Wilson family attempts to deal with Carter's absence in surprising ways.