Finding Carter
A teenager learns she was abducted as a toddler by her mom and must return to her biological family.
16 year old Carter's life is turned upside down when she learns that the mom who raised her is actually her abductor.
Carter wants to get revenge on Elizabeth for her overbearing tendencies by getting close to a bad boy.
Carter must get a handle on Bird's deception; Max decides to leave the Wilsons; Lori returns with a plan.
Carter learns what real police work is about; Elizabeth and Carter bond; Taylor attends a party that gets out of hand.
Carter admits to having feelings for Crash; Crash plans to skip bail to avoid jail time; Taylor can't decide between Gabe and Max.