Whole Hog Heaven
S1 E2: Michael Symon visits a killer new burger joint in Nashville, hits the heart of Cleveland where a newcomer pushes the boundaries of pub food and housemade brews and joins a Brooklyn pitmaster to smoke Carolina-style barbecue.