Burgers, Brew & 'Que
Southern, Spicy and Sweet
Michael Symon visits an over-the-top barbecue joint in New York with Bobby Flay, finds out just how spicy he can handle it in Nashville and tackles the mother of all burgers in his hometown of Cleveland.
Whole Hog Heaven
Michael Symon visits a killer new burger joint in Nashville, hits the heart of Cleveland where a newcomer pushes the boundaries of pub food and housemade brews and joins a Brooklyn pitmaster to smoke Carolina-style barbecue.
Alex Guarnaschelli joins Michael at one of his favorite Manhattan spots, then he heads to Ohio for ribs and visits a very special restaurant in Nashville.
Michael Symon indulges in a pork belly hoagie in Baton Rouge, a big fat Greek burger in St. Louis and pit-roasted meats and spicy salsa atop the freshest tortillas this side of the border in Austin, Texas.