Ara Salvaje
Ara Salvaje is a 4K fictional mountain bike documentary that deals with the fight for freedom of the last wild river of the Pyrenees, river Ara, and Argentinian rider Martín Campoy's chase of dream on the back of his mountain bike. Ara Salvaje is not just a film about Mountain Biking in the Pyrenees. Ara River is the last wild river of the Pyrenees.