Making the Soloist VR
As he embarks on his next big project after the world-beating Free Solo project, Alex Honnold joins Red Bull athlete Nicolas Hojac for a grand tour of the USA's and Europe's iconic climbs.
The VR Experiment
Alex Honnold, Nico Hojac and team take on an iconic face in the Italian Dolomites. On new terrain for a VR production, will Jon Griffith's dream project survive the reality of being on the mountain?
Filming Free Solo on Les Drus in France
Climbing icon Alex Honnold and alpinist extraordinaire Nic Hojac head to the Mont Blanc Massif, hoping to climb on Les Drus and some legendary faces in one of the European adventure hotspots.
Things turn decidely alpine as the team battle the worst summer weather in decades. As Nico Hojac trailblazes through driven snow, will the VR dream survive?