Blondie - Live at The Enmore Theatre
Blondie emerged from the late 70's New York punk scene and quickly became music, style and pop culture icons selling more than 40 million albums. They scored hits with reggae, rock/disco, hip hop and pop songs bursting with great hooks and brilliant, ironic lyrics. Here they are performing at The Enmore Theatre, in Sydney, Australia, on December 8, 2010.