Free Fall
Trained skydiver, Rafaël, 20 years old, can’t find his place on this Earth and is only happy in a single spot; the sky. But when he watches his dream of becoming a pilot slip away, he firmly hangs on to skydiving, living off freedom and adrenalin. Surrounded by his two best friends, Charles and Manu, he glides between dream and escape, multiplying his adventures and intense sensations. This new Rafaël who acts impulsively and with no tomorrow, will raise questions between his friends, adding fuel to fire and waking sleeping demons.