Gary Numan - Live at the Enmore Theatre
For over 30 years, Gary Numan has moved effortlessly from one genre to another, all the while creating something instantly recognizable as his alone. In this spectacular concert we filmed in Sydney, he plays his entire 1979 album The Pleasure Principle, and it’s astonishing to remember that it was recorded with no guitars whatsoever. Today those same songs are delivered with a fierce determinat...