Uriah Heep - Between Two Worlds
This is a stunning concert featuring Uriah Heep live on stage at The Magician's Birthday Party 2004. The climax of the show is an unforgettable version of 'Look At Yourself' featuring a drum frenzy with special guests Osibisa who recorded the original studio album in 1971.