Bryan Ferry - Dylanesque
Bryan Ferry has always coupled his own songwriting with a great reputation as an interpreter of other people's songs. His album 'Dylanesque' sees him reinventing a selection of his favourite Bob Dylan songs in the unique Ferry style. 'Dylanesque Live: The London Sessions' shows him performing all the tracks from the album 'live in the studio' and also features insights from Bryan on his thought...