Pat Metheny Group - We Live Here
Some six years after their previous studio album, the Pat Metheny Group regrouped in 1995 to release the album We Live Here. This was to be the first of a set of three albums that the band refer to as the triptych, the others being Quartet (1996) and Imaginary Day (1997). Following the release of the album, the Pat Metheny Group embarked on a world tour during which this concert was filmed in J...