Mafalda Arnauth - Fadas Ao Vivo
Since the release of her critically acclaimed debut album, Mafalda Arnauth has firmly established her place among the great female voices of fado. 'Fadas,' released in 2010, highlights her distinctive take on several fados from that album in this mesmerizing audiovisual experience.