Katie Melua - AVO Session
Accomplished singer-songwriter Katie Melua makes her second appearance at the AVO SESSION festival. She presents her new, mysterious and profound album "Secret Symphony". Like the rain of gold and platinum with her earlier albums, this album has been at the top of the charts for many weeks. It shows that even superstars have hard times, like Katie Melua with her burnout. Her art was making th...