Leanne and Naara - Daybreak
Daybreak Live is a 2021 live concert film of Leanne and Naara at the Maybank Theatre produced by Warner Music Philippines, directed by Paolo Valenciano with musical direction by Brian Lotho. The film is a 45 minute show divided into three sets where the duo perform old hits and songs on their debut album, Daybreak with the band consisting of Patrick Anchinges on drums, John Apura on guitars, ...