Sublime - 3 Ring Circus - Live At The Palace
Witness the first official full-length concert release from one of the most influential bands of the 1990s, Sublime, as the trio of Long Beach's hometown heroes step-up to the sold-out Hollywood stage at the legendary Palace theatre on October 21, 1995. Frontman/guitarist/songwriter Bradley Nowell, bassist Eric Wilson and drummer Bud Gaugh tear through 27 songs including their hits 'Date Rape,'...