Rise Against - In Session 2006
This concert feature takes the user behind the curtains to deliver a real intimate live performance of the band’s best hits. Rise Against's musical style throughout the band's career has been described by most critics as melodic hardcore, punk rock, and hardcore punk. The band has cited numerous punk and hardcore bands as influences to its music.