Nas - Live At House Of Blues Chicago 2008
Nasir bin Olu Dara Jones, better known by his stage name Nas is an American hip hop recording artist, record producer, actor and entrepreneur. The son of jazz musician Olu Dara, Nas has released eight consecutive platinum and multi-platinum albums and has sold over 25 million records worldwide. This live concert recording at the House of Blues in Chicago consists of outstanding performances of ...