Young Jeezy - Live at the Blender Theater 2008
Aside from his solo career, Young Jeezy is well known for helping pioneer the hip hop subgenre trap music, alongside fellow Atlanta-based rappers T.I. and Gucci Mane. This live concert performance captures his unique style and lyrics mastery.