The Marfa Tapes - Jack Ingram, Miranda Lambert, Jon Randal
Take a rare glimpse inside the creative process of three of country music’s most accomplished writers and performers—Miranda Lambert, Jon Randall, and Jack Ingram—as they join forces to record their raw, stripped-down new album, The Marfa Tapes, deep in the West Texas desert.