Tragedy Girls
Sadie and McKayla, two social-media obsessed best friends, will stop at nothing to build their online following. The self-titled "Tragedy Girls" kidnap an unambitious local serial killer and force him to mentor them into modern horror legends — helping commit murders to blow-up on the internet. As bodies fall, the girls become national news — with the local Sheriff closing in, and their relationship on the rocks, the girls must rethink their plan before they become victims of their own scheme.