Ultraman - Mega Batalha na Galáxia Ultra
For 45 years they have protected Earth, a planet that reminds them of their Ancient Past. The Ultraman, from the Land Of Light(aka Planet Ultra) in the Nebula M78. In the near future, mankind will also expand into the universe. ZAP SPACY, the organization leading everything, will find itself in a fierce battle with the scrounges of the universe as both Mankind and Ultramen move into a new chapter of their history with an evil, all-powerful ultra breaks out of space prison with a weapon that can control 100 monsters at one time.