Ultraman Geed
A teenage orphan discovers the ability to transform into the hero Ultraman Geed and fights deadly monsters while searching for clues to his own mysterious origins.
Riku Asakura ends up at an underground base where he will confront his destiny as Ultraman Geed. He must subsequently fight Skull Gomora to save the world.
Riku Asakura crosses paths with Laiha Toba, a mysterious swordswoman who hunts vicious aliens. He subsequently learns about the threat looming over a girl called Eri.
Ultraman Zero, who has a history with Belial, shows up while Geed is in the middle of a battle. However, he notices the latter's appearance only after driving the enemy away.
Riku Asakura encounters Tri-Tip, a planet Pitt inhabitant sought by the Alien Investigation Bureau. Turns out, she is being followed by a space monster called Eleking.
Riku and Laiha learn about a comedian's unusual partnership with Moco, an alien with healing powers. The Alien Investigation Bureau subsequently decides to take the latter into custody.
Leito's extreme enthusiasm about becoming Ultraman and fighting enemies triggers ego clashes between him and Riku. However, peace is restored after they realize the significance of each other's roles.