Ultraman Ginga
Two years after Dark Lugiel's defeat, a new threat rises in the form of alien Chibu Exceller.
High school student Hikaru Raido returns to his hometown after seven years of adventures overseas and encounters a mysterious doll of Ultraman Taro.