2022 SBS Gayo Daejeon
This is the first SBS Gayo Daejeon to be held on Christmas Eve. Cha Eun Woo of ASTRO, An Yu Jin of IVE. And KEY of SHINee will host the warm year-end festival. You\u2019ll be watching the performances of artists who shined in 2022 as well as legendary singers who are loved by all generations filling the stage to show their gratitude to the K-Pop fans. Stay tuned to check out the legendary performances and perfect chemistry of the hosts!