QUEENDOM PUZZLE
Get ready for the ultimate K-Pop showdown in Queendom Puzzle! Over two dozen idols from girl groups like Lovelyz, AOA, and WJSN compete for one of seven spots in a new project group. Hosted by Girls’ Generation's Taeyeon, this thrilling and competitive reality show highlights individual talent and fierce competition. Who will outshine the rest and secure their place in the spotlight? A spin-off of Queendom, this 2023 reality survival series was produced by Mnet.