60 Days In: Narcoland
Charlie almost blows his cover and suspicions around him continue to grow; on the inside, Jenn struggles to connect with her fellow inmates.
Jackie meets a local Bonnie and Clyde, but Richie might blow her cover; Charlie is helped out by a raid; Jenn starts to bond with the women in her pod.
Charlie seizes an opportunity to get closer to his cellmates; the narcotics unit raids the residence of one of the largest drug traffickers in Kentucky; Jackie finds an unlikely lead for her investigation; Jenn passes valuable info on to Alexis.
Jonathan and Alexis have their first win trying to disrupt the addiction cycle; in the jail, Charlie uncovers a drug smuggling operation while Jenn starts to become one of the girls.