The Squad: Prison Police
10,000 violent felons. Eight special agents. Tennessee Prison. In a world where everyone’s a criminal, “The Squad” is the police. These highly-trained prison police investigate every major crime that originates behind bars, from escapes and riots to assaults, drug smuggling and organized crime.