Women in Prison
Indiana Women's Prison is the backdrop for this cast of surprisingly relatable and bold characters. Women in Prison mixes the reality of prison life with recreations of dramatically revealing stories of how each of our characters ended up behind bars.
The Army Girl and Money Maker
A former army officer turns to drugs when she's injured on duty, and turns to murder when she can't get what she wants; after the death of her father, a successful student becomes a criminal to support her family.
A security guard comes home to find an abusive ex-boyfriend, leading to an explosive confrontation; the daughter of a correctional officer gets hooked on drugs after finding her dream man.