All Creatures Great and Small
You've Got to Dream
James Herriot interviews for a new job with Yorkshire veterinarian Siegfried Farnon, and his first day is one full of surprises.
An ailing racehorse puts James to the test; Tristan faces a similar temptation; Siegfried angles for a client.
The Dales are in the grip of a bitter winter; Siegfried has the flu and James's workload has doubled; Tristan pours over his textbooks to try and help his friend find a way to save the cow.