Emma
Emma Woodhouse persuades new friend Harriet Smith that she is too good for her suitor, the farmer Robert Martin.
Although uninterested in marriage herself, Emma hopes to meet the elusive Frank Churchill at a village Christmas party.
Emma teases Mr Knightley about Jane but he remains tight-lipped. Meanwhile, Frank and Emma plan a ball. Is she in love with him?