American Gothic
AMERICAN GOTHIC centers on a prominent Boston family reeling in the wake of the chilling discovery that someone in their midst is linked to an infamous string of murders. As shocking secrets from the past and present are revealed, their mounting suspicion and paranoia that one of them is a killer threatens to tear the family apart.
Arrangement in Grey and Black
A prominent Boston family discovers that one of its own may be behind a series of infamous grisly killings as the case of "The Silver Bells Killer" is reopened.
Jack-in-the-Pulpit
Tragedy strikes the Hawthornes; Cam, Tessa and Alison look for an explanation for the silver bells they found; Garrett plans to expose a family secret; the police inquiry into the "Silver Bells Killer" sends Brady on a hunt for DNA.
Police focus their investigation on the Hawthornes; Cam wants to erase his past while Garrett embraces his; the behavior of one of Alison's siblings complicates her campaign.
Cam experiences hallucinations that make him question his involvement in a gruesome crime; Madeline leaves town to confront the sender of a cryptic message.
The Hawthornes turn on each other after they're publicly implicated in the SBK case and forced to stay at the house to avoid the media; Garrett takes Christina on a camping trip that takes a dangerous turn.