The Outsider
Fish in a Barrel
Georgia detective Ralph Anderson sets out to investigate the gruesome murder of an 11- year-old boy but is mystified by his suspect’s alibi.
Roanoke
Detective Jack Hoskins returns to work after an unexpected tragedy throws Ralph’s investigation into a tailspin.
Dark Uncle
Confounded by the conflicting evidence, Ralph contacts unorthodox PI Holly Gibney, who promises to bring fresh perspective to the case.
Holly searches for clues in the Dayton case with fresh eyes. Jeannie gives Ralph an ominous warning.
Holly presents her theory about the connection between the Peterson case and two other child murders.