Arctic Vets
Mama Bear, Her Three Cubs and a Movie Star Wolf
Former movie wolf Gambit isn’t eating, and the vet team makes an alarming discovery. Out on the tundra, Dr. Stephen gets between an aggressive male polar bear who threatens a mama bear and her cubs.
It’s intern vet Whitney’s busiest day yet when she works with Dr. Charlene and Dr. Chris to remove tumours on two rescued grey wolves. Heather helps C-Jae with health checkups on nine rescued polar bears while the rest of the team attempt a tricky hoof trim on a reindeer with dangerous antlers.