Pets & Pickers
Pets, Pickers & Problems
Dexter the dog has serious breathing problems; the team of pickers gets an unfortunate surprise.
A mystery illness afflicting Ceelo the Doberman puppy has the entire RAPS vet team in detective mode.
A stray dog arrives at RAPS in rough shape; William, a street-wise cat, amazes Dr. Maldonado with his resilience.
A black cat with breathing problems gives the vets a run for their money; Bucky, a senior Labrador, takes a frightening turn.