Bizaardvark
Best friends Paige and Frankie take the video blogging world by storm with their online comedy channel “Bizaardvaark.” At the prestigious Vuuugle studios, the girls create music comedy videos with the help of longtime friend and 12-year-old agent Bernie, and fellow Vuuugle stars Dirk and Amelia.
First!
Paige and Frankie are over the moon when their "Bizaardvark" channel finally hits 10,000 subscribers and they are invited to produce videos in the prestigious "Vuuugle space."
Paige and Frankie produce a video telling their story with a little help from Amelia; Bernie tries to help Dirk overcome his fear to complete a dare involving snapping turtles.
The girls find mean comments about their videos; Frankie feels her confidence dwindling and obsessively seeks out the person that wrote the comments.
Paige and Frankie discover they have their first superfan, Belissa, and feel like they have truly "made it."
Frankie and Paige try to increase their subscriber level by working with popular Vuuugle stars Victor from "Prank Town" and JiffPom.
Dirk leads the group in a circle of truth exercise; Frankie learns that Paige has been secretly taking MMA lessons.