In 1920s Madrid, four women at the National Telephone Company ring in revolution as they manage romance, friendship and the modern workplace.
Francisco makes Lidia an offer; Marga is concerned over what she witnessed at the party; Carlota must contend with her father's interference.
Lidia's identity is questioned and the police are called in; with her suspicions growing, Francisco's wife seeks help from Carolina.
Marga makes arrangements for a lunch date with Pablo; Angeles learns further details about Mario's infidelity; Carlota is surprised by her own fantasies.
Carolina threatens Lidia with the revelation of her true identity as Angeles' world turns upside down; Miguel delivers an ultimatum to Carlota regarding their relationship.
Lidia assists Angeles in planning her escape; Carlota works toward Sara's release; tensions between Carlos and his father reach a head.