Masters of Sex
William Masters and Virginia Johnson are pioneers of the science of human sexuality. Their research shoots them to fame on a trajectory.
Dr. William Masters, a successful doctor of obstetrics and gynecology, begins his controversial study of human sexuality.
Standard Deviation
When research at the brothel creates inaccurate data, Masters resolves to get the study back to the hospital.
Masters and Johnson recruit new participants; Johnson's ex-husband wants to sign up; Libby tries to play matchmaker.
Masters and Johnson include couples in the study; Johnson tries to connect with her son; Masters is anxious about becoming a father.