Chilling Adventures of Sabrina
Magic and mischief collide as half-human, half-witch Sabrina navigates between two worlds: mortal teen life and her family's legacy, the Church of Night.
As Sabrina confronts a long line of family secrets, Harvey faces turmoil at home -- and shares a secret of his own.
A mysterious demon wreaks havoc on Spellman Mortuary; Sabrina goes rogue and puts her powers to the test.