Dave
The Gander
The Gander. Dave meets GaTa for the first time and gets educated on the social dynamics of the rap world. Under GaTa's tutelage, Dave tries to score a feature verse from YG.
Dave's First
Dave's First. In the second half hour, Dave books his first-ever live performance, but it's in the worst setting imaginable. Elz reluctantly agrees to DJ, and Mike introduces Dave to a new skincare routine.
Hypospadias. Ally tries to open Dave up to new sexual experiences but inadvertently exposes his deepest, darkest insecurities. Dave asks his friends for advice about satiating Ally's newfound appetites.
Somebody... Exhausted from his soul crushing job, Mike takes a special interest in Dave's creative process. With nothing to lose, Dave adopts an extreme approach to gaining fame and recognition.
Dave has an opportunity to open for a big rapper, but his nerves cause him to spiral into an identity crisis. When Dave asks GaTa to act as his hype man, GaTa is forced to confront memories from his past and reveal his biggest secret to his new friends.
Talent Shows. Dave is in Philly for his first concert ever, and the gang stays with his parents. After reuniting with his overnight camp friends, Dave ponders his artistic roots.