Drifters
After graduating from university, 20-something-year-olds Meg, her cousin Bunny and their friend Laura share a flat and face the ups and downs of love and life.
Meg and her cousin Bunny return to Leeds, having decided to cut short their gap-year trip to India. Their best friend Laura is waiting for them - along with Meg's stalker-ish ex-boyfriend Mark.
Meg brings her new gay friend Ellie to her brother James' 21st birthday dinner, where everyone inevitably assumes Meg is gay and Ellie her girlfriend. Ellie, meanwhile, is too busy crushing on Bunny to care.