Chewing Gum
The life of Tracey, a Beyoncé-obsessed 24-year-old, and the mishaps of her neighbourhood, friends and family, and of course, her boyfriend.
Sex and Violence
Tracey wants to take things further with her reluctant and devout fiancé, Ronald, but charming estate poet Connor turns her head.
Tracey and Connor decide to have sex, but Connor has trouble in the bedroom; Tracey gets advice from the girls.
Tracey's attempt to expose Connor to the world of performance poetry ends disastrously; Cynthia gets drunk and shares some big news.
Tracey's mother kicks her out, so she moves in with Candice; Tracey must stop her sister Cynthia from marrying Ronald.