Dollface
Jules struggles to understand the rules of keeping secrets among friends, which causes a problem for Madison at work; Stella attempts to teach Izzy to be more mysterious.
The girls wrestle with their personal "brands" as Jules and Stella take on being the "boring one" and the "fun one"; Madison, the "bossy one," helps the "crazy one" Izzy shed her fake identity.