For the Love of Jason
When Jason breaks off his longtime relationship, he gets caught up in the bachelor lifestyle, not realizing life is passing him by.
One by one, Jason's friends start settling down, leaving Jason the odd man out as a bachelor.
Jason and Cody celebrate their new business along with the rest of the gang, who each have exciting news of their own.