Full-Time Magister 2
Mo Fan (protagonist), an ordinary ninth-grader, discovers a magical world where magic replaces science and magicians defend their hometown against fierce monsters. After gaining admission to a magic high school, he attempts to master two magical elements. Following a significant victory, Mo Fan earns the chance to train at a sacred spring rumored to enhance magical abilities. However, his training is disrupted when monsters launch a surprise attack on the town, coinciding with an evil magician order's sinister plot that threatens the spring's safety. With the stakes high, Mo Fan must now protect the sacred spring and his community from imminent danger. This is a sequel to the 2016 animation "Full-Time Magister Season 1," a 2017 Chinese animated series that explores magical adventures and heroic challenges.