Full-Time Magister 3
Mo Fan (voiced by [actor name]), a ninth-grade student, unexpectedly finds himself in a world dominated by magic. Despite his initial lack of magical aptitude, he secures a place at a magic high school and learns to harness power from two elemental strengths. When the Black Order of evil mages and their blood-lusting monsters attack his town, Mo Fan and the survivors flee to Mingzhu City. At the prestigious magic university, he studies under the renowned Tang Yue, and together they decide to investigate and potentially stop the Black Order's sinister plans. As Mo Fan strives to become a master magician, he hopes to protect his fellow townspeople from the impending magical threat. This is a 2018 Chinese animated series, sequel to "Full-Time Magister Season 1" and "Full-Time Magister Season 2".