Home in the Wild
Jim and Tori Baird thought their days of professional adventuring were over when their son Wesley was diagnosed with a rare neurological disorder. But after learning from doctors that being immersed in nature could positively impact his development, they take Wes and his baby brother on expeditions into the backcountry to see if an off-grid life would be possible and beneficial for their family.