Honey Lemon Soda
Uka Ishimori is excited for a fresh start at Hachimitsu High School. Kai Miura, a cool and uninhibited boy, sits next to her in class. Though he’s popular, Kai supports Uka in her efforts to fit in with her new classmates.
Uka's happier than she ever dreamed; it's all new friends and new miracles until an incident on a school trip.
Uka has a revelation about her own psychology thanks to Serina, Kai's ex-girlfriend.
Uka and her friends are working hard for the culture festival; she's determined to make their café a success.