The Dreaming Boy Is a Realist
Wataru has always pestered the beautiful Aika to go out with him; when he decides he is not worthy of her and distances himself, Aika is concerned and becomes interested in Wataru.
Kaede tells Wataru his growing hair looks grubby; Aika confronts her emotions again.
Wataru collapses in class due to illness; Aika struggles with unspoken feelings.